Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

10 lutego 2017

Sowia modnisia z ficlu


Witajcie.
Jak to mówi moja koleżanka z pracy "Mamy piątek, weekendu początek". I tego się dzisiaj trzymam.
W tym tygodniu nasze DT pracowało z różnego rodzaju zawieszkami, które znajdują się w naszym sklepie. Jak sami więc widzieliście powstało wiele ciekawych prac. 
Ja tym razem poszłam w zupełnie innym kierunku niż moje koleżanki i uszyłam sowę ;)
Zapytacie pewnie, gdzie tu miejsce na zawieszkę?!
I tu Was zaskoczę, ale to za chwilę.
Przygotowując moją inspirację nie grzeszyłam dodatkami ;)
Moja sowa aż się ugina od nich. Może z lekka przesadziłam, ale oj tam - żyje się raz. Poza tym chciałam, żeby była wyjątkowa, bo już wiem komu ją podaruję ;)




Jak sami widzicie sówka jest bardzo elegancka nazwałam ją więc "Strojnisią" ;) W całości uszyłam ją z bardzo miękkiego i dobrej jakości filcu firmy Folia. Użyłam koloru jasno szaregojasno różowego, który zjaduje się pod taśmą z różami, błękitnegopomarańczowego, oraz białego.
Udało Wam się może również zaobserwować, w którym miejscu znalazły się zawieszki ;) Tak, tak... ozdobiłam nimi skrzydełka ptaka.


Chciałabym, abyście napisali czy podoba Wam się takie połączenie materiałów i faktur?!
Liczę na Wasze opinie w tym temacie.

Buziaki MargoLa


1 komentarz: