Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

06 lutego 2017

Kolorowe notesy dziecięce, coś o mojej pracy i naszych sponsorach


Witajcie kochani.
Po raz kolejny w tym roku dopadła nas choroba więc sił na blogowanie za bardzo nie mam :(
Tym razem w naszym domu rozpanoszyła się ospa, ma jednak nadzieję, że szybko minie.
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam notesy, które wykonałam dla dzieci w ramach nagórd za konkurs świetlicowy. Tak na prawdę to wszytskie materiały na nie dostałam od sponsorów, wystarczyło tylko wszytsko ze sobą połączyć i wykonać coś ciekawego.
W tym miejscu chciałam podziękować Ani Zaprzelskiej właścicielce firmy Lemoncraft  za ogromną paczkę, w której znalazły się nie tylko papiery, ale również inne materiały potrzebne do prac scrapbookingowych oraz firmie EcoScrapbooking, która przysłała mi pięknie zapakowane bazy na notesy w ilości dużej :)
Dzięki nim mogę wynagrodzić ciężką pracę dzieci skromnymi aczkolwiek podarowanymi prosto z serca upominkami.
Dzisiaj pokażę tylko dwa notesy. Resztą podzielę się przy innej okazji.



Tak na prawdę można powiedzieć, że notesy powstały z tego co znalazłam w paczkach od dziewczyn. Kwiaty powycinałam z papierów, liście dziurkaczami. Od siebie dodałam jedynie klej, wstązki, serwetki oraz grafikę Janet.
Notes dla Oliwki w przybliżeniu wygląda tak;



Notes, który przygotowałam dla Oli jest bardzo podobny do notesu Oliwkowego. Układ jest ten sam, różni się tylko kolorystyką i dodatkami.




Jak sami widzicie przy niewielkim nakładzie pracy można stworzyć coś z niczego.
Wystarczą tylko chęci oraz pomysł oraz jak w moim przypadku ogromne serce innych :)

Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz DZIĘKUJĘ.

MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz