Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

08 lutego 2017

Kartka imieninowa z łapaczem snów.


Witajcie.



Święta, co prawda już dawno za nami, ale ja wspominam je bardzo dobrze. W tym roku pod choinką znalazłam piękny wykrojnik. Chyba byłam grzeczna skoro dostałam taki cudny prezent. 
Dzięki temu wykrojnikowi właśnie powstała moja karteczka.
Tak na prawdę moja dzisiejsza praca powstała w całości z papierów z kolekcji Gwiaździsta Noc oraz Królowa Śniegu. Bardzo urzekły mnie obydwie kolekcje. I choć obydwie są zupełnie różne to idealnie ze sobą współgrają. Z jednej strony mamy bardzo żywe kolory z dość dużymi wzorami, z drugiej zaś delikatne, stonowane pastele z drobnymi akcentami zimowymi.


Łapacz snów, o którym wspomniałam na samym początku to wykrojnik firmy Marianne Designe. Przed wycięciem wygląda zwyczajnie, ale kiedy już wytniemy z niego scrapy, to uwierzcie mi, jest nad czym się zachwycać. W sumie to tak jak się przyjrzałam dokładniej to z górnej części można wykonać i łapacz i serwetkę, a nawet kwiatki ;) Ponadto wykrojnik tnie jak brzytwa, świetnie wychodzą zeń ażury. Jest po prostu boski.


Niżej zobaczycie zdjęcie w wersji z rozetą, która nadaje elegancji oraz pełni funkcję dodatkowej warstwy. 


Łapacz snów zamieściłam na tekturowej ramce firmy Snip Art, która podobnie jak i napis "W dniu imienin" tejże firmy, idealnie wkomponowała się w całość.


Chodzi mi po głowie pewien pomysł, który mam nadzieję szybko zrealizować.
Jak już zrobię to na pewno się pochwale.
Buziaki. MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz