Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

04 listopada 2016

Mediowa bombka w kolorze brudnego różu


Hej, hej.
Święta bożonarodzeniowe zbliżają się wielkimi krokami. Na blogach widać już pierwsze inspiracje. 
Moja dzisiejsza praca również będzie typowo świąteczna. Jest to bombka przygotowana w ramach inspiracji dla bloga sklepu Od A do Zet z papierów firmy Studio75


Moja praca jest przykładem na to, że można przygotować coś bez użycia nożyczek. Papier bowiem był wydzierany a następnie składany w niedbałą harmonijkę. Pozostałe dodatki z kolei można odciąć nożykiem.
Do przygotowania bombki zużyłam prawie 3 arkusze papieru.
Zmiksowałam ze sobą dwie kolekcje Marzenie Alicji oraz Primo Rosa dzięki czemu uzyskałam delikatny pastelowy kolor.


Poinsecje również wykonałam samodzielnie z wyżej wymienionych papierów. Kwiaty potraktowałam drewnianym dłutkiem, który jest nowością i zarazem hitem. Jest dużo lepsze od narzędzi plastikowych, po których nie dość że robią się na palcach odciski, to jeszcze pękają na pół podczas intensywnego użytkowania. Do ich środków włożyłam pręciki w dwóch kolorach - ecru oraz brudnego różu. Całą kompozycję ozdobiłam gałązkami ostrokrzewiu.


Poszczególne warstwy papieru przeplatałam falbaną wykonaną z białego materiału, bandażem, pomponami na taśmie, sznurem pereł oraz innymi dodatkami.


W kompozycję kwiatową powtykałam również śnieżkowe tekturki SnipArt oraz biały ostrokrzew. Całość oprószyłam śniegiem firmy Aleene's, który na prawdę polecam. Ma on konsystencję pasty, która po nałożeniu delikatnie puchnie, dzięki czemu mamy uzyskujemy efekt 3d. Mało tego śnieg ten ma w sobie drobinki brokatu, które w słońcu pięknie się błyszczą. Produkt jest bardzo wydajny i wart swojej ceny.


I jak Wam się podoba taka bombka?! Myślicie, że będzie stanowiła fajną ozdobę domu?!

Pozdrawiam serdecznie
MargoLa

3 komentarze: