Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

13 października 2016

Kryształowe gody w szarościach i fioletach


Witajcie
Dziś będzie kartka w formie książki. To już moja kolejna tego typu inspiracja. Jednakoż tak przyjemnie się je robi, że nie mogłam oprzeć się pokusie.
Całość utrzymana jest w dość nietypowej jak dla mnie kolorystyce, szaro - fioletowej. Użyłam więc arkuszy Galerii Papieru z bloczka Purpurowy Deszcz oraz Ukryte Pragnienia.



Od pewnego czasu bardzo ważne miejsce w moich pracach zajmują tekturki. Najczęściej są to tekturki firmy SnipArt, które wyróżniają się oryginalnym wzornictwem oraz trwałością .


Jako, że uwielbiam kwiaty, nie mogło ich również zabraknąć i tym razem. Po raz kolejny postawiłam na firmę WOC, która ma nie tylko ogromny wybór w rodzajach i wzorach kwiatów, ale również i w kolorystyce. 


Jutro swoje święto obchodzą nauczyciele. Możecie więc spodziewać się inspiracji w tych właśnie klimatach. Podpowiem tylko, że będą sowy... dużo sów :)
Pozdrawiam serdecznie
MargoLa

7 komentarzy:

  1. super kartka, świetna kompozycja i fajne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna :) uwielbiam tę tekturkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie skomponowana karteczka, piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna kompozycja, bardzo mi się podoba ta tekturkowa rameczka. cudnie wygląda w połaczeniu z tymi ażurkowymi listkami :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka :-)
    PS. Nie muszę się weryfikować, ale chyba muszę być zalogowana?

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi kartki w firmie książki. Są takie bardziej dostojne. Idealnie padują na rocznice ślubu 😀 Pięknie ozdobiłaś 😀
    p.s. dziękuję za odwiedziny u mnie i komentarz/e

    OdpowiedzUsuń