Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

27 października 2016

Kartka ślubna z zakładką


Witajcie kochani.
Jakiś czas temu w ramach inspiracji dla bloga sklepu Od A do Zet przygotowałam kartkę ślubną z bazy firmy ECO Scrapbooking.
Zakupiłam je z myślą o zaproszeniach, ale koniec końców zaproszenia wyszły inne, a bazy zostały zakopane głęboko w szufladzie. Przyszła mi jednak myśl, by zrobić na takiej bazie kartkę. Myślę, że ich kształt jest na tyle oryginalny i zarazem uniwersalny, że spokojnie można je wykorzystać na różne sposoby.
Ja wykonałam kartkę zamykaną przekładką.



Dziś królują u mnie róże i fiolety. Wszystko za sprawą Galerii Papieru oraz różowego Foamiranu, z którego wykonałam kwiatka. Jeśli chodzi o kwiat to wycięty on został odręcznie z szablonu, a następnie potraktowany tuszami Latarni Morskiej. 


Na mojej kartce po raz kolejny pojawiła się tekturka firmy SnipArt w kształcie klatki. Tym razem jednak nie ma tu gesso czy glossy, jest za to biały brokat,


Cieszę się, że w końcu znalazłam zastosowanie na te bazy. Zakupiłam ich trochę i szkoda, by leżały i się marnowały.

Pozdrawiam Was serdecznie.
MargoLa

4 komentarze:

  1. piękna :) uwielbiam połączenie kwiaty + sznurek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudnie wyszło, podoba mi się :)
    Pozdrawiam, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  3. No i pewnie, że nie trzeba tych baz chomikować, bo piękna karteczkę zrobiłaś. Śliczny wykrojnik serwetki 😀

    OdpowiedzUsuń