Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

26 października 2016

Czekoladownik z sową


Witajcie.
W zeszłym tygodniu swoje święto obchodzili nauczyciele. 
Jako, że mam ogromne zaległości na blogu moja inspiracja stworzona właśnie na tę okazję będzie pokazana dopiero dzisiaj ;)
Nad wyborem papieru nie musiałam się długo zastanawiać.Od razu bowiem wiedziałam, że będzie to arkusz UHK Gallery  z kolekcji ON MY OWL - Arrows.


Szkoła zawsze kojarzyła mi się z sową, nie mogło więc jej dziś zabraknąć w mojej pracy. 
W sumie dzięki temu miałam okazję użyć mojego nowego wykrojnika, który pomimo wielu elementów składowych jest na prawdę rewelacyjny. A sowa po sklejeniu jest po prostu boska ;) Myślę, że warto mieć ten wykrojnik w swych zbiorach, gdyż można go wykorzystać na różne okazje, nie tylko święto październikowe.




Dziś też znajdziecie u mnie tekturkę Snip Art z napisem "Dla naszej Pani". W sumie to nic z nią specjalnego nie zrobiłam. Pomalowałam ją jedynie gesso ;)


Na zakończenie powiem, że tak bardzo spodobała mi się wykrojnikowa sowa, że powstała z nią kolejna inspiracja. Ale o tym wkrótce.
Pozdrawiam serdecznie.
MargoLa

3 komentarze: