Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

03 czerwca 2016

Pudełko ślubne na bazie papieru kraftowego


Witajcie kochani.
Każdy z nas ma swój ulubiony papier i materiały, na których pracuje. 
Ja ostatnio coraz częściej w swych pracach zaczęłam używać papieru kraftowego. Po prostu się w nim zakochałam. Jest on bowiem nie tylko idealny jako baza, ale również stanowi doskonały dodatek czy uzupełnienie prac.
Dziś chciałabym Wam pokazać pudełko ślubne, które przygotowałam w ramach inspiracji dla bloga sklepu Od A do Zet i które wykonałam właśnie na bazie papieru kraftowego firmy Paka Maka. Dodatkowo użyłam jeszcze papieru Galerii Papieru oraz Lemoncraft.






W środku umieściłam komodę firmy Snip Art, która idealnie sprawdziła się jako miejsce, do którego można włożyć pieniążki dla Pary Młodej.
Komodę pomalowałam gesso i wytuszowałam tuszem Latarni Morskiej.




Mam nadzieję, że dzisiejszym postem zachęciłam Was do używania papieru kraftowego. Myślę, że wystarczy sięgnąć po niego raz, a potem już się nie można oprzeć. 

Pozdrawiam serdecznie
MargoLa 


1 komentarz: