Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

03 maja 2016

Pastelowa babeczka i ogniskowe szaleństwa


Witajcie po dłuższej przerwie.
Na dworze jest  coraz cieplej, ciężko więc jest mi pisać posty. Wolę ten czas spędzić na świeżym powietrzu z dziećmi.
Dziś korzystając z tego, że za oknem pada deszcz postanowiłam nadrobić troszeczkę zaległości.
Chciałabym Was zaprosić do zabawy do bloga sklepu Od A do Zet oraz Kwiatu Dolnośląskiego, gdzie ruszyło właśnie wyzwanie z paletą kolorystyczną. Ponieważ sklep Od A do Zet  jest bardzo bogato zaopatrzony postanowiłam uszyć coś z filcu. Nie pamiętam już nawet kiedy ostatnio trzymałam w ręku igłę i filc ;) 
Uszyłam brelok w kształcie babeczki, który dumnie prezentuje się przy kluczach od mojego autka.




Jak sami widzicie brelok jest bardzo kobiecy - idealny dla babeczki, która jest odważna i lubi wyzwania.

Ze sklepu użyłam:

Strasznie ubolewam nad tym, że długi weekend dobiegł końca. 
Pocieszam się jednak faktem, że przed nami kolejna taka przerwa ;)
My w tym roku postanowiliśmy powrócić do dzieciństwa i zrobiliśmy ognisko. Ale była zabawa. Niejeden grill się umywa ;)








Tym smacznym akcentem żegnam się z Wami.
Pozdrawiam serdecznie.
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz