Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

19 stycznia 2016

Kartka dla babci - lift kartki Sllonecznika


Witajcie.
Już po jutrze swoje święto obchodzą nasze babcie, a w piątek nasi dziadkowie.
Ostatnio pokazywałam Wam kurs na ramkę dla dziadków, którą znajdziecie TU, dziś z kolei przygotowałam karteczkę dla babci, która jest liftem kartki Sllonecznika.
Jest ona utrzymana w niebieskich kolorach i do jej przygotowania wykorzystałam arkusze z najnowszej kolekcji Paper Passion - Niezapominajka




A liftowana karteczka wygląda tak...



Użyte materiały ze sklepu Paper Passion:

Korzystając z okazji wszystkim babciom i dziadkom życzę dużo zdrówka oraz wiele cierpliwości do wnucząt.

Kartkę zgłaszam na wyzwanie do Diableskiego Młyna...


Buziaki
MargoLa
 

3 komentarze:

  1. Śliczna i bardzo kwiecista :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kwiaty na babcinych kartkach są wręcz niezbędne :) Dziękuję, że podjęłaś się liftu i bawisz się z nami w Diabelskim Młynie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna interpretacja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Diabelskiego Młyna !

    OdpowiedzUsuń