Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

12 listopada 2015

Eksplodująca pamiątka na srebrną rocznicę ślubu


Witajcie serdecznie.
Dziś po raz kolejny pokazuję Wam coś, co jest bardzo bliskie memu sercu i co lubię robić najbardziej, czyli exploding box. Przygotowałam go dla pewnej bardzo wyjątkowej pary z okazji srebrnej rocznicy ślubu. 
Jako bazy użyłam białego pudełka z Latarni Morskiej. Przyznam się szczerze, że po raz pierwszy użyłam gotowej bazy -  do tej pory robiłam je sama.
Jako że pudełeczko zostało przygotowane na srebrne wesele to dominującym jego kolorem stał się szary.
Idealnie nadał się tu Papier C&Y 30x30 FROZEN i zupełnie nie przeszkodził mi fakt, że jest to papier typowo zimowy. Połączyłam go z piękną czerwienią papieru UHK HO HO HOLMES - RED JACKET.
Jak sami się za chwilę przekonacie, te dwa arkusze idealnie się ze sobą łączą i uzupełniają. 
Nie można tu również pominąć pięknej grafiki babeczki, która pochodzi z Digital Paper by Janet.







Wszystkie materiały jakich użyłam do wykonania pudełka znajdziecie w sklepie Od A do Zet, do którego Was zapraszam.

Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na kolejną inspirację już jutro;)
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz