Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

22 listopada 2015

Brzozowy kalendarz adwentowy


Witajcie kochani.
U mnie dziś będzie trochę nietypowo. Pokażę Wam bowiem kalendarz adwentowy, który wykonałam z brzozowych gałęzi. Zawieszki natomiast powstały z papierów i wykrojników dostępnych w sklepie Od A do Zet. Starałam się, by każda zawieszka była inna, trochę to było trudne zadanie, ale się udało.
Jestem zła na siebie, bo zdjęcia mi wyszły nie takie jak bym chciała, no ale niestety pogoda nam ostatnio nie sprzyja, poza tym cała choinka jest dość duża i ciężko ją było zmieścić         w kadrze.
Tak czy siak, efekt końcowy nawet mi się podoba.
Zobaczcie zresztą sami.




A oto same zawieszki.


I jak Wam się podoba?
Oczywiście wszystkie materiały znajdziecie w Sklepie. Więcej zaś informacji o samym kalendarzu na blogu.

Pozdrawiam Was serdecznie.
MargoLa


1 komentarz: