Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

09 października 2015

Tydzień z Marianką, czyli inspiracja dla bloga Od A do Zet


hej, hej...
Wkrótce swoje święto będą obchodzili nauczyciele,
 w tym również i ja ;)
Na blogu Od A do Zet zaś kończy się tydzień inspiracji 
z Marianką.
Połączyłam ze sobą te dwie okazje i  stworzyłam 
zaproszenia na Dzień Nauczyciela.
Moja inspiracja jest skromna, aczkolwiek wymagała ona ode mnie wiele pracy.
Efekt końcowy jednak wynagradza wszystko.
Dziś sięgnęłam po bardzo niepozorny, ale za to niezwykle efektowny wykrojnik Marianki  PETRA'S LARGE OVAL, który pasuje do wielu nie tylko kartkowych prac.
Doskonale uzupełnia się on z jednym z nowszych wykrojników tejże firmy BASIC OVAL / OWALE - obydwa wykrojniki często goszczą na moich pracach.
 

 

 
Na koniec pragnę jeszcze nadmienić, że literki które znajdują się w kolorowych kółeczkach zaproszeń wcale nie tworzą żadnego wyrazu. Nie szukajcie więc i nie kombinujcie, bo nic nie znajdziecie, hihi...

Więcej szczegółów odnośnie mojej inspiracji znajdziecie TU.
Zapraszam
Buziaki. MargoLa

1 komentarz: