Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

07 października 2015

Mistrz, nauczyciel, autorytet, czyli moja zakładkowa inspiracja na wyzwanie do Kwiatu Dolnośląskiego


hej, hej..
Dziś post z tych szybkich, gdzie się nie rozpisuję.
Na blogu Kwiatu Dolnośląskiego ruszyło nowe wyzwanie o bardzo pięknej tematyce.
Więcej szczegółów znajdziecie TU.
Ja w ramach inspiracji przygotowałam tagowe zakładki.




Zapraszam Was do zabawy. Dajcie się ponieść wyobraźni i pokarzcie swoją kreatywność.

Buziaki 
MargoLa

1 komentarz: