Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

06 października 2015

Czekoladownik z przesłaniem


hej, hej...
Dziś debiutuję ... Trudno w to uwierzyć, ale nigdy nie robiłam czekoladownika.
Tak, właśnie tak... nigdy, ale to nigdy.
Dziś jest mój pierwszy, ale nie ostatni raz, 
bo powstało ich więcej.
Tymczasem inspiruję jeszcze w letnim klimacie do bloga 
Jest bardzo optymistycznie i kolorowo, a to wszystko za sprawą kolekcji LATO.





Na koniec pragnę nadmienić, że kolekcję LATO można nabyć w bardzo PROMOCYJNEJ CENIE wraz z dwoma innymi kolekcjami, które osobiście bardzo lubię. Więc, kto nie był jeszcze w sklepie, ten szybciutko doń zagląda i korzysta z oferty.
Czekają tam również na Was nowości w postaci 
WYKROJNIKÓW...

 PAPIERÓW
KRYSZTAŁKÓW SAMOPRZYLEPNYCH
 

Mam jeszcze dla Was do pobrania dwa stempelki.


Częstujcie się jeśli macie ochotę i chwacie się swoimi pracami.

Buziaki
MargoLa

3 komentarze:

  1. Fantastyczny :) Świetne kolory i super stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za te stempelki. Pierwszego użyłam na kartce dla nauczyciela - i żałuję, że nie mam jej zdjęcia, aby móc pokazać.

    OdpowiedzUsuń