Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

16 lipca 2015

Moje drugie LO w życiu na inspirację dla Kwiatu Dolnośląskiego


hej, hej...
Dziś na blogu Kwiatu Dolnośląskiego ruszyło kolejne wyzwanie.
Tym razem należy wykonać pracę według jednej z mapek.
Nie trzeba robić LO. Można zrobić dowolną pracę.
Zawzięłam się jednak, przysiadłam i zrobiłam.
I choć nie jest idealne i ma wiele do życzenia jestem z siebie bardzo dumna.
To moje drugie w życiu LO. Jakoś nie potrafiłam się przełamać i prawdziwie poscrapować.
Ale jak powiedziałam już koleżankom z zespołu - lubię podejmować wyzwania bo dzięki nim się rozwijam.
Oto, co powstało ;)






Baza mojego LO to papier z bardzo starej kolekcji I love scrap, polaroidowe ramki pochodzą z wycinanki, napisy zaś powycinałam z arkusza Papieru UHK Lovt Shaby.

Osoby doświadczone proszę by przymknęły troszkę swoje krytyczne oko :p  Na przyszłość będzie lepiej... obiecuję...

Zapraszam Was serdecznie do zabawy.
Dla zwycięzcy czeka nagroda.

Buziaki.
MargoLa

1 komentarz: