Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

30 czerwca 2015

Mini wkłady do sowich torebek


hej, hej...
Pamiętacie moje sowie torebki?!
Kiedy je Wam pokazywałam wspominałam, że muszę przygotować do nich jakiś słodki wkład.
Tak sobie jednak pomyślałam, że fajnie by było, żeby obok słodyczy znalazła się tam również kartka z podziękowaniami.
W taki oto sposób powstały mini karteczki.
Mówię o nich mini, gdyż musiałam podciąć lekko bazę A6, by mogły się one zmieścić we wspomnianych torebkach.
Do ich przygotowania użyłam  papier  z kolekcji LATO, które połączyłam z bardzo rzadko ostatnio przeze mnie używaną WALENTYNKĄ ze sklepu Paper Passion.
Tak wyglądają solo...
 




A tak z sowami...


Podoba się?!

Użyte materiały ze sklepu Paper Passion:

Buziaki
MargoLa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz