Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

25 kwietnia 2015

Potworna zakładka z papieru i filcu


Witajcie.
Dawno nic z filcu nie szyłam, jakoś ostatnio mi z nim nie po drodze.
Nadarzyła się okazja...
I powstała - Bardzo potworniasta zakładka !!!
Przy okazji zapraszam Was do naszej zabawy w Kwiecie Dolnośląskim.
Szczegóły TU.





Jutro pokarzę coś komunijnego.
Tymczasem żegnam się z Wami i życzę dobrej nocy:)
MargoLa


1 komentarz:

  1. fantastyczna :) przy takiej zakładce lektura ciągle trzyma w napięciu ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń