Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

07 marca 2015

Zaproszenia komunijne dla Róży


Witajcie.
Dziś sobota i moja inspiracja do bloga I like challengs
Jestem ostatnio dość monotematyczna, gdyż u mnie na tapecie jest ciągle Komunia Święta.
Pokazuję Wam zatem zaproszenia komunijne dla Róży.
Podobne już robiłam wcześniej.
Teraz zmieniły się dodatki, a tym samym wygląd.
Zaproszenia wykonałam z kartonu oraz papieru tłoczonego zakupionego bardzo dawno temu w empiku.
Kwiatuszki z kolei skręciłam z papieru czerpanego NAMASTE 






 Na dzisiaj to tyle.
Jutro kolejna moja inspiracja do bloga Paper Passion.
Buziaki MargoLa


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz