Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

09 lutego 2015

Pastelowe zaproszenia komunijne


Witajcie.
Zapewne zdziwi Was ten post i zapytacie się, 
czy nie oszalałam przypadkiem?!
Zaproszenia komunijne w środku zimy?
Bywa jednak czasami tak, że trzeba i takie rzeczy robić
 o tej porze roku.
 Dziś w roli głównej będzie pastelowy błękit oraz grafika janet.







Użyte materiały:
Kartonu 300g - na bazy

Wkrótce pokarzę kolejne zaproszenia w wersji dziewczęcej.

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze.

MargoLa

3 komentarze:

  1. Wcale mnie to nie dziwi, ponieważ jestem w trakcie produkcji :) Twoje są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Proste i piękne, dziękuję za inspirację, a komunie tuż, tuż.

    OdpowiedzUsuń