Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

15 listopada 2014

W pastelach na Chrzest


Witajcie.
Tak się ostatnio niestety składa, że tylko w weekendy mam trochę więcej czasu, żeby podzielić się z Wami tym, co powstaje między pracą, domem i innymi obowiązkami.
Dziś pokarzę Wam bardzo delikatne i eleganckie pudełeczko, które wykonałam na pamiątkę Chrztu Świętego.
Dziś króluje u mnie jedna ze starych kolekcji Galerii Papieru, której żal było mi trochę ciąć bo to ostatni egzemplarz był, a także pastelowy róż z Paper Passion.








Święta zbliżają się wielkimi krokami, a ja wraz z dziećmi ze świetlicy, w której pracuję przygotowuję się do kiermaszu bożonarodzeniowego.
Wkrótce zasypię Was naszymi inspiracjami.
Kto wie, może wrzucę jakiś kursik.

Pozdrawiam
MargoLa.

5 komentarzy:

  1. Eleganckie, na prawdę śliczne i pudełeczko i zawartość.
    Na świąteczne inspiracje, będę czekać z niecierpliwością. Może i mnie się coś przyda? Obydwie z córką pracujemy też z dziećmi i lubimy podglądać nowości. :}

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełeczko przepiękne i delikatne :) Czekam na kursy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne to Twoje pudełko!! Super ustawiłaś buciki;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, delikatnie, a buciki CUDNE!!!!!

    OdpowiedzUsuń