Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

14 lipca 2014

Urodzinowa karteczka w żółci i mięcie.


Tak ostatnio mięta mi się spodobała, że prawdopodobnym będzie fakt, iż często będzie ona gościła na moich pracach :)
Wszystko to za sprawą mojej najnowszej mgiełki, a raczej połączenia dwóch w jedno ...
Dziś karteczka urodzinowa, tym razem miętowy papier z kolekcji Delikatnej Paper Passjon jest tłem.
Kwiatuszki oczywiście mojego autorstwa, wykonane z papieru czerpanego z Namaste:)







 Jutro kolejne inspiracje.
A tymczasem życzę miłego i pogodnego popołudnia.



7 komentarzy:

  1. Doskonała! :) A kwiaty oczywiście zjawiskowe. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kwiatuszki cudne!!! wprost rewelacyjnie wyglądają na tej kartce:):)...kolor tła i same kwiatuchy komponują sie cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o ja Cię, kopara mi opadła i nie mogę jej pozbierać ! prześliczne kwiaty!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna, a ten bukiet - ooo, to jest coś!

    OdpowiedzUsuń
  5. szalejesz z tymi kwiatami ;) piękna karteczka

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna, a te kwiaty ... zachwycające. :)

    OdpowiedzUsuń