Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

20 lipca 2014

Super tag na Święto Policjanta.


hej, hej...
Niedziela dziś, ale za to jaka słoneczna.
Dziś mój dzień inspiracji w Paper Passion.
Tym razem przygotowałam dla Was tag na zbliżające się Święto Policjanta.
Grafikę znalazłam TU
A oto  tag.





Zapraszam też na niedzielne, letnie ciasto ...
SMACZENRGO


Tym smacznym akcentem żegnam się z Wami 
i życzę słonecznej niedzieli.
 


5 komentarzy:

  1. Tag - rzeczywiście jest super !!! Ale i ciasto akcenty policyjne ma w postaci niebieskich borówek :) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł- bardzo fajny tag :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śiwtny i pomysłowytag! ;) Kusisz tym ciastem, oj i to bardzo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tag jest rewelacyny ! Na pewno nie jeden mudnurowy by sie cieszyl z takiej metafory jego fachu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowy tag, a ten policjant obłędny! :D

    OdpowiedzUsuń