Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

26 lipca 2014

Mediowa ramka na inspirację do Paper Passion


Cześć Wam wszystkim.
Bardzo dziękuję za odwiedziny na moim blogu i miłe komentarze.
Wczoraj na blogu Paper Passion ruszyło kolejne ekspresowe wyzwanie z paletą barw.
Niestety całe dwa dni byłam poza domem więc nie bardzo miałam jak wrzucić posta z moją inspiracją.
Tym razem inspirujemy się kolorami nieba i ziemi.


Ja dziś pod nasze wyzwanie stworzyłam mediową ramkę.
Troszkę sobie popsikałam mgiełkami i powalczyłam z maską.
To moja pierwsza tego typu praca, w sensie -
tak bardzo zmediowana.
Miło mi będzie jeśli powiecie mi co mogę zmienić i poprawić.
 W sumie dopiero się uczę.







Użyte materiały ze sklepu Paper Passion

Soft Collection 6 pastelowy popielaty,  Beige Collection 5,  Soft Collection 1 pastelowy błękitpapier czerpany szary, taśma washi w czarne ptaki

Ramkę zgłaszam na wyzwanie z paletą do bloga Stempell&kartoon

 

Do wykonania ramki użyłam również maski ze sklepu Stempell&kartoon MUREK

Juto moja kolejna inspiracjia do Paper Passion. Zapraszam więc Was na tamtejszy blog.
A tymczasem udaję się za zasłużony wypoczynek.

KOLOROWYCH

MargoLa





8 komentarzy:

  1. Oj, Małgoś, nic nie zmieniaj! Jest cudnie!!!!! Dodaj tylko swoje zdjęcie i będzie komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ramka świetna!!:):)....super zmediowana....i z twoimi kwiauchami wygląda rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja :) Podoba mi się murek na rogach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna inspiracja ! Ramka jest po prostu cudowna ! Uwielbiam pracowac z mgielkami i widze ze Tobie swietnie to wychodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna!!!! Kolorystyka, detale... wszystko powalające:)

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna, ciekawe jakie zdjęcie będzie oprawiała :) dziękuję za udział w wyzwaniu S&K

    OdpowiedzUsuń