Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

06 marca 2014

Karteczka Gratulacyjna w formie pudełka


Witam Was moi drodzy.
Miałam pokazać kolejne etui, a tymczasem zmieniłam nieco plany i przybywam dziś do Was z karteczką gratulacyjną z okazji narodzin.
Karteczka wykonana jest zupełnie w nowej, bardzo popularnej ostatnio formie, na którą kurs znalazłam tutaj http://monicas-passions.blogspot.com/2013/10/card-in-box-video-tutorial.html. Tego typu karteczki robiła ostatnio Goja , której karteczki tak mi się spodobały, że postanowiłam spróbować swoich sił i wykonać takową.
Niestety synek poprzestawiał mi telefon, w ogóle nie mogę dojść z nim do ładu i składu, dlatego też foty pozostawiają wiele do życzenia.








Stempelek znajdujący się w samym centrum kartki jest oczywiście mojego autorstwa. W końcu doczekał się wykorzystania przeze mnie samą hihi.

Bardzo mi się spodobała tego typu forma, dlatego też myślę, że  to nie będzie moja jedyna tego typu karteczka.



4 komentarze: