Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

12 stycznia 2014

Karteczki dla babci z szablonu od Sandry


Witam Was moi drodzy.
I znów dopadło nas choróbsko. Chorujemy wszyscy bez wyjątku.
Ja jednak nie poddaje się chorobie i tworze, hihi...
Czasem jak mam lenia i nic mi się nie chce robić, dosłownie NIC, lubię sobie pobuszować po necie i poszukać ciekawych blogów.
Niedawno odkryłam blog Sandry - Sandras's Scrapsels, który jest ogromną skarbnicą pomysłów.
Notabene dziwne, że dopiero teraz "wpadłam" i to całkiem przypadkiem na jej "królewskie" wręcz progi.
Sandra ma bardzo dużo kursów na nietypowe i oryginalne kształtem kartki .
Postanowiłam skorzystać z kilku. 
Na pierwszy rzut idzie karteczka w kształcie serca wykonana z  szablonu, który troszkę sobie przerobiłam
(zmniejszyłam falbanki wokół serca).


Do wykonania tej karteczki zainspirowała mnie również Iza, która robi podobne, lecz nie takie same, hihi...
Na koniec muszę dodać, że karteczki są z wizerunkiem pięknych, małych dam Zuzi - którą już zresztą znacie oraz Amelki.









W przypływie weny zrobiłam również karteczki w kształcie kwiatków, na które szablon przygotowałam już samodzielnie, wzorując się kursem Sandry.
Oto i one.







Jutro wrzucę szablon na tą karteczkę, może komuś się spodoba i zechce skorzystać.
Dziękuję Izie za inspirację oraz mamom Zuzi i Amelki, za udostępnienie wizerunku swoich słodkich córeczek.
Przepraszam też za jakość zdjęć, ale z moimi małymi chorowitkami to i tak cud, że coś wyszło.

Kolorowych snów dla wszystkich.
MargoL

Ale gapa ze mnie. Zapomniałam i musiałam edytować.
Digi stemple znajdujące się na karteczkach pochodzą oczywiście od Joli oraz Novinki
Dziękuję dziewczyny.


1 komentarz: