Kupuję w...

Projektuję dla Od A do Zet

Projektowałam dla Paper Passion

Projektowałam dla I like challenges

Projektowałam dla Craft Szafy

WYRÓŻNIENIE

Wygrana w Przyda - się

Wyróżnienie w CraftyMoly

Pierwsze miejsce w CraftyMoly :)

Wyróżnienie Top 3

Wyróżnienie na blogu sklepu Ewa

Zwycięstwo AltaitArt

Top 3 Card Mania

Wyróżnienie AltairArt

Wyróżnienie - I Kropka

Zwycięstwo w AltairArrt

Zwycięzca na Craft Fun

Wyróżnienie - Scrapowy Pas Startowy

Wyróżnienie w Craft Szafie

Top 1 w Magicznej Kartce

Top 3 na blogu Scrapgang

24 lipca 2013

Szaro - różowe wariacje...


czyli box na 5 urodziny Igi









Dość oryginalne i dla niektórych może nawet kontrowersyjne zestawienie kolorów, szarości z różem to domena dzisiejszego exploding boxa. 






Pudełeczko zostało wykonane na 5 urodziny Igi, miłośniczki kucyków Pony.
Długo zastanawiałam się nad jego wyglądem i nie potrafiłam się zebrać by je wykonać. 
Koniec końców wyszło na prawdę bardzo fajnie.






W środku kartka z kalendarza, życzenia no i oczywiście tort.














Moje torty stały się już chyba hitem tego sezonu. Prawie  każdy chce je mieć w swoim pudełeczku.
Zaczyna mi już brakować pomysłów na nowe wzory.






Oczywiście stemplodigi są mojego autorstwa. Wrzucę na blog w wolnej chwili.


1 komentarz: